Bedømmelse

1 Dårlig
2 Drikkelig
3 God
4 Meget god
5 Fantastisk

søndag den 13. juni 2010

Tid til en øl - Aalborg Beerwalk / Old Games Pub

13. Juni 2010

Efter besøget på The Wharf drog vi til “Old Games Pub”. Det var stadig tidligt på dagen og også her var der stille og roligt. I guiden beskrives det som et sted for det modne publikum, men mine ledsagere mente det vist var for folk på 30-40 år, og at der ville komme væsentlig mere gang i den senere. Lige nu var der roligt. Der var 12 forskellige haner fadøl, hvoraf en var optaget af cider. Der var ikke noget, jeg ikke havde smagt før. De får vist leveret fra Carlsberg. Af udenlandsk øl var der Leffe, Hoegaarden, Murphy’s, Newcastle Brown og Guinness. Vi snuppede et glas af den sidste. Det er jo udmærket, men ikke noget der helt fanger mig.


Lokalet er hyggeligt med gamle ketsjere på væggen og billeder af gamle spil. Bordpladerne er lavet, så man kan spille dam eller backgammon på dem. Torsdag til lørdag er der levende musik og der er også tv skærme til fodboldkampene.
Det var nok det sted, der havde det mindste udvalg af øl og det var ret traditionelt. Der var ikke baseret på real cask ale, men mere dansk orienteret.
Jeg har ikke noget imod at komme der igen, for det øl der var, er udmærket, men jeg vil nok ikke opsøge det som det første sted i byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar