Bedømmelse

1 Dårlig
2 Drikkelig
3 God
4 Meget god
5 Fantastisk

søndag den 14. september 2008

Tid til en øl - Ølliste Beerfestival 2008

14. September 2008
Emerson Pilsner
Bøgedal Fad nr. 100
Närke Kaggen Stormaktsporter
Horsens Bryghus Middelalder Bryg
Horsens Bryghus Julebryg
Baggårdsbryggeriet Drunken Sailor Whisky Ale
Deus Brut des Flandres
Marstons Old Empire
Mahrs Ungespundet Hefetrüb
De Molen Cuvee no.1
Piraat
Lammin Sahti
Tumma Hirviolut
Blanche de Namur
Anchor Old Foghorn
Brøckhouse Saison
Brøckhouse Brygmesterens 12
Brewpub Pastorius
Brewpub Ellhorn
Jacobsen Nordic Pine Bock
Jacobsen Skovmærke
Jacobsen Strong Wit Epsilon
Jacobsen Hopeless
Stone Alesmith Mikkeler Triple
Mikkeler Not Just Another Wit
Avery Collaboration Ale
Avery The Maharaja
Great Divide Old Ruffian
Great Divide Yeti
Great Divide Oak Aged Yeti
De Molen Steen & Been
Närke Stormaktsporter
Ocean India Pale ale

Nogle af disse øl vil jeg skrive om de kommende dag, men der er også nogle, jeg gemmer til jeg får fat i en større mængde.
Ocean India Pale Ale er faktisk min øl nr. 500 indenfor de 2 år, jeg har haft denne interesse. Det skulle have været fejret med maner, men jeg løb vist lidt galt i tællingen undervejs. Jeg troede kun, jeg var nået til 497. Måske var jeg blevet en smule beruset.
Nå hvad – Det var en foræring fra Brygmesteren hos Ocean, og det kunne egentlig ikke have været mere passende. Skål

Ingen kommentarer:

Send en kommentar